Närmar sig lördag

Har nu betat av Arn-filmerna, kladdkaka, te och knäckebröd. Mätt i magen, gråter alltid lika mycket när Arns häst blir brutalt mördad. Ibland undrar jag om jag inte skulle bli projektledare, hur kan man använda x-antal olika hästar att spela samma karaktär som för övrigt lever i över 30 år. Nja vägen från kolsvart frieser med böljande man och hovskägg till svart-brunt halvblod med både bläs och strumpa är ganska lång även för den ointresserade. Hur som helst bra filmer och otroligt många vackra fålar. Saknar häst-delen av mig, får hoppas att det finns möjlighet att återuppta den framöver.
Måste för övrigt låta Mattias Nurmi stiga fram i rampljuset och ta emot en enorm applåd. Han har fixat min dator, fantastiskt är hjärtligt tacksam för detta. Jag är så glad att jag fått låna Elviras dator under tiden men det är ingen Compaq liksom, vi har hängt ihop i över tre år nu och jag kommer sörja den dagen vi skiljs åt. Tillsammans har vi uträttat underverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0