Kaos

God kväll. I mitt huvud surrar ganska mycket för tillfället, jag försöker att komma på allt som kan vara bra att ha i Oslo. Det är svårt, jag har inte så mycket saker egentligen men jag vill få med allt som är viktigt för mig. Imorgon skrivs kontraktet. Kommer inte kunna lugna mig förens jag har nycklarna i handen. Kan inte förstå att mitt namn skall stå på dörren till en lägenhet på Ekeberg. Jag har blivit en ung vuxen det är bara till att acceptera.

Var hos Caroline och Felicia, två av mina absolut bästa vänner sedan länge, tidigare idag. Allt var precis sådär som det ska vara, vi drack te, kollade julkalendern, lyssnade på musik, fixade med datorn och tittade på några av våra fantastiska musikvideos. Jag älskart! Kommer verkligen sakna er, men som vi sa, packa videokameran och kom till Oslo så kör vi! Kärlek till er.

Dagens fail: Amanda tappar datorn i golvet så att skärmen laggar. Tyvärr Amanda ingen dator för dig. Tack.


Kommentarer
Postat av: Elvira

du får jättegärna lägga upp eller skicka via mailen, bilden du tog på mig å Linnea ;P

Puss å kram, ses i kväll :D

2010-12-02 @ 09:18:00
URL: http://orphans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0