Året som gått

Tänkte göra en klassiker såhär års, sammanfatta året som gått, eller snarare flugit förbi för det är just vad detta 2010 har gjort. Nedan följer en liten sammanfattning av årets viktigaste händelser. Enjoy!
Året började med ett fantastiskt nyårsfirande i Åmål med underbara människor!
Jag mös ute i Snön.
Våren bestod av stenhårt plugg och längtan till Grekland och student. En Gaga konsert hann jag klämma in så Oskar och jag drog med (när jag tänker efter var dem inte så svårövertalade) systrar och kusin från Åmål och såg en oförglömlig show utan dess like i globen den 8:e maj.
Våren försvann och snart hade jag både gått på bal och tagit den efterlängtade studenten!
Vi lämnade Lillerud bakom oss och drog till Zakynthos för att fira!
Sommaren fortsatte med jobb tillsammans med fantastiska människor i Furusunds Gästhamn. Lärde känna nya underbara vänner och hade otroligt kul.
Vägrade inse att hösten var på väg och packade min väska och for till Mallorca för att utbilda mig till bartender. Efter kanske de tre bästa veckorna i mitt liv examinerades jag med högsta betyg och en förstaplats i den anordnade drinktävlingen. Fick nya vänner och undrar varför vi inte stannade kvar. Saknar er.
Fortsatte pryda min kropp med bläck och återvände till Sverige med en ny älskling.
Kom hem och funderade på vad jag vill göra med livet. Drog spontant till Oslo och bodde på vandrarhem i en månad. Jobbade som vikarierande färskvarumedarbetare och blev utan boende. Deppade ihop och återvände hem för att två veckor senare åka tillbaka till en lägenhet på Brattlikollen. Erbjuden fast jobb på Smart Club och startade mitt nya liv i Oslo.
Firade en mysig jul tillsammans med familjen.
Avslutade året kreativt och stylade Lillasyster.
Dagen till ära firar jag tillsammans med min älskade mammi och Sotisen.
Har hänt otroligt mycket, både bra och mindre bra under året men huvudsaken är hur det känns inför det nya. 2011 känns som ett bra år, jag är laddad. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0